czwartek, 3 października 2013

Mini pizze na Maxi pieczarkach


Jeśli traficie kiedyś na pieczarki w rozmiarze XXL, to polecam zrobić z nich mini pizze.
Myślę, że niskokaloryczna pizza spędza sen z powiek niejednemu jej wielbicielowi.

Ja zrobiłam je tak:
- z 4 dużych pieczarek wyjęłam nóżki i wydrążyłam łyżeczką blaszki
- każdą pieczarkę posmarowałam odrobiną keczupu, posypałam tartym parmezanem i suszonym oregano
- do tak przygotowanych pieczarek włożyłam po kawałku szynki, papryki, cebulki czerwonej i oliwki zielone (możecie włożyć takie składniki jakie najbardziej lubicie)
- ułożyłam je na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. 18 minut w 200 stopniach.
- po tym czasie posypałam pieczarki tartym serem mozzarella i jeszcze na 2 minutki do piekarnika.

Upieczone pizze pieczarkowe można zjeść z keczupem, lub sosem czosnkowym.
SMACZNEGO:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz